Snart påsk

Som alla närmaste har hört så har william varit och lekt på leos lekland och fått en spricka i benet =( han är nu gipsad på hela höger benet. Stackarn ska vara gipsad i sex veckor och får varken stå eller gå. Williams rullstol kommer iaf i eftrmiddag vilket ska bli jätte skönt. Jag hoppas att det är en som han kan rulla med själv för det tror jag att han lär sig väldigt snbbt i så fall, det vore skönt om han fick lite mer rörelsefrihet så jag slipper bära honom hela tiden.

Igår var jag hos anna och dit kom maria och therese också, vi hade en super mysig kväll med MASSOR av skratt och fniss =) precis som det ska vara.

Imorgon kommer morbror tasso, karla och melina till luleå, vi ska äta en mysig middag och umgås och på fredag morgon åker vi upp till kiruna där vi ska mysa i stugan och även vara med på mats och evas bröllop.

Så Glad Påsk till er alla =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen usch då, stackars liten!

Jag trodde inte barn kunde skada sig, de brukar ju klara det mesta som små gummibollar!

Hoppas det går bra !



Glad påsk!

2010-03-31 @ 22:17:59
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0