Helg igen

Igår var jag till maria på salongen och fick mig fina naglar, jag är jätte nöjd, känns hur bra som helst =)

Idag har jag och amanda hämtat spån och william fick vara med pappsen på jobbet under tiden.
Sen har joch william tagit oss en vila på nästan tre timmar, vi var helt slutkörda. William är lite snorig och var lite hängig när jag väckte honom efter vilan men nu på kvällen har han varit pigg och glad.
Henrik och johan skulle ha åkt till kåbdalis redan ikväll, men bestämde sig i sista sekund för att dom ska åka imorgon på morgonen istället... (typiskt, eller hur anna)

Vi har druckit lite te och ätit smörgås och william ville göra näsgnuggen med mamma, pappa och johan många gånger om =) Gullunge =)

Imorgon ska grabbarna alltså bege sig till kåbdalis för att köra skoter och jag ska skjutsa william till fammo på morgonen för jag ska på en träff på stall balans kl tio.

Sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen, kanske bara blir mys här hemma för mig och william.

Nu ska jag plugga lite till mitt gröna kort.

Bjuder på en nagelbild och två utav våra snyggingar, smirre och pussel.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0