Dålig på att uppdatera igen

Helgen har passerat igen, det har varit en mysg helg. På lördag var jag och william med emina och anna medans henrik och martin var och körde skoter.
Efter det drg martin och henrik på grabbkväll och då åkte jag och william hem till mommo och åt middag, lovisa hade gjort riktigt god kyckling.

Söndag förmiddag spenderades hemma i björsbyn med besök av fammo vilket willim tyckte var jätte roligt.
På eftermiddagen åkte vi ut till therese, robert och maja. Där åt vi mat tillsammans och sen tog vi med oss harry hem =)

Måndag umgicks jag och william med anna och emina igen för dom var hemma från dagis, lika trevligt som alltid =)

Just nu har jag kommit in från en skogspromenad med harry, gick i 45 minuter och harry var lika lycklig som alltid =)
Nu ska jag fylla i försäkringspapprena för dibbe så jag kan posta dom idag.


Bjuder på en bild på en lycklig harry i skogen (dock något suddig)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0