Torsdag

Igår var jag på bio med mamma och såg Flickan som lekte med elden, grymt bra film och jag längtar tills den tredje filmen kommer =)

Idag har jag lämnat william på dagis i vanlig ordning och sen åkte jag hem och bakade, det blev småfranska med valmofrön, riktigt gott bröd.
Sen har jag bara fixat lite här hemma, ätit lunch och matat hästarna.

Igår skickade jag iväg några jobbansökningar, man måste ju anstränga sig fast det känns helt lönlöst =(
Det är bara att hålla tummarna för att den här jävla krisen vänder snart så man kan få sig ett jobb, för jag längtar verkligen efter ett jobb.

Idag ska jag åka till dagis lite tidigare än vanligt och ha ett samtal med williams ena dagisfröken, typ "inskolningssamtal", antar att vi bara ska igenom hur allt varit hittills osv =)

Gårdagens middagstips är Kycklinggryta med ris och broccoli, har dock ingen bild.

Jag bjuder på nån bild nu med en dagis-redo kille och dom goda bröden =)









Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja i längden är det inte kul att vara arbetslös:/ Du ska inte börja plugga då?

2009-10-16 @ 08:53:55
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: rebecca

känns inte som rätt läge för plugg =(

2009-10-16 @ 18:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0