Skönt med helg

Jag är lite dålig på att komma ihåg att fota maten vi äter =/ Idag blev det iaf friterade potatistärningar med stekt kycklingfilé, gräddsås och tomatklyftor. Det var en perfekt fredagsmiddag.

Idag har jag och william varit i stan med lovisa, vi har varit på kulturens hus i biblioteket, läst böcker och lekt i "kojan" som dom har där. Efter det åt vi lunch och sen gick vi en sväng i några affärer.

Åkte sedan hem och en trött william somnade i bilen, han fick sova färdigt hemma i vagnen medans jag och henrik passade på att slipa lite i trappan.

I helgen ska vi pyssla på här hemma både ute och inne och försöka få lite nytta gjord. Vi börjar nog redan ikväll efter att william somnat, då ska vi måla ett andra varv med grundfärg i williams fönster i hans rum.

Sen blir det lite mys för mig och henrik innan vi ska sova och vila upp oss ordentligt inför imorgon.
Jag har dessutom blivit lovad lite sovmorgon vilket jag ser mycket fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0