Kanske dags att uppdatera

Jag har inte varit på blogg humör men ska försöka börja nu igen =)

Idag har jag och william städat, passade bra med en städdag i detta väder.
William är hemma från dagis för att han har varit förkyld sen förra torsdagen, han hade feber under helgen men det gav med sig i söndags.
Han får ändå stanna hemma den här veckan och bli helt frisk.

Dibbe är halt, eller var iaf det i måndags när jag skulle rida lektion, han har fått nya skor igår så jag ska kolla om han fortfarande haltar i morgon. Kändes riktigt tråkigt att han blev dålig nu, för han har blivit så himla trevlig att rida på sista tiden. Dessutom skulle jag hoppa nu på lördag för robban, men det har jag ställt in =(

På lördag ska jag iaf gå ut med anna, sara och hanna,tanken var att vi skulle gå ut förra fredagen men eftersom att william blev så dålig så valde jag att ställa in och vara hemma istället.

Nu ligger william och sover, han behagade vakna före klockan sex idag på morgonn så det blev lite tidigare vila för honom nu.

Jag var och gorde min nya tatuering i söndags och jag är supernöjd rotsatt den inte är färdig, jag ska tillbaka om fem veckor och göra den helt färdig =) jag längtar!

Nu ska jag fortsätta fördriva lite tid innan william vaknar och ska försöka blogga lite mer hädanefter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0