Tisdag

Nu är det tisdag och bara tre dagar kvar tlls jag ska till frissan, jag längtar som en galning =)
Och så klart längtar jag en massa till lördag också då jag ska få en sminkning och sen få träffa alla vänner och ha en bra fest.

Igår var jag på arbetsintervju, har ingen aning ännu om jag får jobbet eller inte, det var iaf inom hemtjänsten, det är alltid nånting tills vidare, dock inte bästa lönen =( Man har blivit så kräsen när man jobbat på plannja.
Efter det så åkte jag till anna som var hemma med emina, emina var dock mycket pigg och hade ingen feber nå mer, men alltid bäst att vara hemma med barnen en extra dag.
Det var iaf jätte mysigt hos dom, vi drack kaffe och fick surra av oss =) Kände att det behövdes.

Sen vidare hem och sen åkte vi med johaoch hämtade ut hans nya cross, william var så klart helt till sig och skulle sitta på den hela tiden =) Vi åkte ut med crossen till heikki i kallax och sen hem igen.

Väl hemma så gjode vi oss bara klara för att åka iväg till robert, therese och maja i klöverträsk där vi blev bjudna på middag. Maja fick en försenad två års present av oss också =)

På kvällen gick jag ner med dibbe på ridbanan så han fick springa av sig lite, han har skuttat så mycket i hagen och hade nog lite överskottsenergi, han seriebockade och var jätte busig =)

Nu ska vi bara vänta tills stan öppnar och då ska vi åka in och se om jag hittar något fint för mina presentkort som jag fick när jag fyllde år.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas du får jobbet :)

2009-05-12 @ 14:40:32
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0