Seeegt

Varför kan man inte gå ner i vikt på typ två dagar?! Jag har inte riktigt tålamod och vill att det ska hända något snabbt.
Men men jag får kämpa på med träning och lite nyttig mat.

Idag har jag varit och ridit i gäddvik med hanna, det var rikigt mysigt, roligt att rida annan häst och få lite miljöombyte.
Henrik och william har åkt iväg till sara och sulle lämna en film, nu ringde henrik och sa att william skulle stanna där en stund med sara och margareta, skönt att få pusta ut en timme eller två =)
Kanske jag och henrik hinner mysa en stund med varandra också ;)
Nu går åskan här utanför så jag kanske ska klappa igen datorn.

Måste bara berätta att det går framåt i williams rum nu iaf, jag längtar tills det är färdigt =)

Kommentarer
Postat av: johanna

GI-metoden tycker jag fungerar mycket bra om man vill gå ner i vikt, man får ju äta massor dessutom så man slipper gå hungrig :)

2009-05-11 @ 11:16:09
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0