Onsdag

Har varit lite dålig på att blogga senaste dagarna så jag drar väl en kort sammanfattning.

Söndagen hade jag fullt upp med att baka och förbereda inför mitt födelsedagsfika, sen hade vi en massa folk på besök och jag fick en massa pengar och två presentkort, så nu blir det att köpa lite fina kläder och permanenta håret, ska bli skit kul =)

Måndagen hade ett strålande väder så vi var ute hela dagen och hade super mysigt. Vi grillade kycklingspett till middag som blev mycket bra, så jag fck mig en god födeledagsmiddag =)
Efter det så åkte jag förbi maria en sväng och fick mig en massa kukor som hon hade rensat ut, perfekt när jag ka haen massa tomater och sånt ute i sommar =)
Sen drog jag vidare till maria hagnelöv och hälsade på henne på b-näset, det var riktigt trevligt att få surra lite med henne.

Tisdagen förde med sig ett halvbra väder, så vi har varit oh rantat runt lite, först hämtat upp johan och dragit en sväng på kronan där vi blevav med ett helt släp med skräp. Sen åkte vi hem till oss och grillade lite korv till lunch. Och efter det så åkte vi en sväng till storheden.
På eftermaddagen drog vi iväg till boden en sväng till margot och kurt som bjöd på grillat =)
Väl hemma så la vi william i säng och sen gick jag ut till stallet en stund innan jag skulle kolla på desperate housewifes.

Idag är det regnigt, så det blir en innedag med lite pyssel på övervåningen.
Nu ska jag ringa och boka tid för permanent och sminkning på make up store, hoppas dom har några tider kvar innan den sextonde och den sextonde, jag är inte ute i så god tid.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad kul med permanent :)

2009-05-06 @ 13:38:44
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0