Måndag/Tisdag

Måndagen var lugn, vi tog ner tältet och henrik och william var förbi hos sara en sväng medans jag red dibbe.
Sen på eftermiddagen så var jag och william och åt middag med anna och emina, vi blev bjudna på en supergod kycklinggryta =) Var riktigt trevligt att umgås och kul att barnen fick busa lite med varandra.
Sen på kvällen fastnade vi ute i trädgården med jaana och fredrik, fikade lite och surrade på ett bra tag, tills solen gick ner och det blev kallt.

Idag har vi klippt gräset, krattat och varit och handlat lite mat.
Vi har varit ute nästan hela dagen men nu har vi gått in för att börja med lite middagsmat och vila lite.
Jag och henrik ska iväg på dagismöte ikväll kl sju så då kommer favorit- johan hit och är med william och söver honom.
Tur att william har så många fina hjälpsamma människor omkring sig =)
Imorgon ska han åka till farmor margareta någon gång efter lunch och sova över där, då ska jag och henrik passa på att fixa i williams rum.

Nu måste jag fixa lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0