Måndag igen

Har inte haft någon lust att blogga. Tror inte att jag ids dra en uppdatering över hela veckan som gått, fortsätter där vi är nu istället.
Idag har vi varit och köpt en rem till jordfräsen som vi har lånat av heikki, så nu håller henrik på att fräsa upp ett land vilket inte var helt enkelt, tungt som tusan.
Senare idag, rättare sagt kl fem så ska jag och william åka till maria hagnelöv och hennes mattias och fika, för att mattias har fyllt år, ska bli spännande att se mattias för det är jätte länge sen sist.
Medans vi är där ska henrik åka iväg och hämta ett skåp hos hans morbror, som vi ska ha i williams rum sen.
När jag kommer hem ska jag rida en lektion med dibbe nere på stall balans, det kan behövas för det är jätte länge sedan jag red lektion nu.
Amanda hoppade dibbe igår och det gick jätte bra =)
Hon tävlade även i dressyr förra helgen och det gick också bra, men dom fick ingen placering, men däremot pris för stiligast ekipage =) Det blir nog dressyr tävling för henne nu på lördag igen och sen hopptävling helgen efter det. Roligt att hon har börjat tävla lite grann nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju min stadigaste tävlingssupporter ;) superteamet du jag å dibbe ;)

2009-05-27 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0