Fredag/Lördag

Igår hade vi en riktig städdag ute på gården, vi krattade och fixade bort en massa skräp, gjorde en skräphög som ska vidare till kronan och på eftermiddagen kom maria hit och hjälpte oss också. Sen grillade vi fläskfile och åt en super god middag tillsammans, maria bjöd på käket =)
Jag och maria tog oss några glas vin och satt ute i kvällssolen, det var helt underbart.

Idag har jag, maria och william varit och handlat på förmiddagen och sen kollat på hoppning nere på stallbalans.
Mia och hennes kompis kom förbi på eftermiddagen och drack kaffe och surrade, det är så roligt att få träffa henne då och då.
Ikväll är det cruising i pite och jag var grymt sugen på att fara, alla gamla tjejkompisar skulle dit, men det blir en hemmakväll framför tv:n istället =(

William har varit jätte grinig nu i två dagar, han har varit alldeles röd på skinkorna och jag tror att det beror på blöjorna, vi har nämligen köpt libero sist vi handlade och dom blir mycket fuktigare än pampers som vi brukar ha. Nu har vi iaf bytt tillbaka till vanliga pampers och smörjer lillrumpan mycket och så får han såklart springa naken och lufta en hel del =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hur är det med Dibbes hälta?

2009-05-04 @ 13:40:41
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0