En bra dag idag

Hämtade upp bettan på morgonen och åkte hem till oss. Hon höll william sällskap medans jag och henrik röjde på övervåningen.
Vi fick en hel del gjort snu är det klart för att börja riva ut golvet där.

Sen åt vi glillade hamburgare ute i trädgården, johan var också här nästan hela dagen och tvättade sin bil osv.

Jag och beata har hunnit med både växtriket och blomsterlandet idag också, jag har köpt frön som jag har sått nu =) En massa olika blev det. Nu ska bara landet ute fixas så jag kan flytta ut mina växter sen.

Beata är kvar hos oss och ska sova över här, imorgon på morgonen ska jag ta en träning tidigt på morgonen och sen umgås med bettan. Dibbe ska även skos imorgon kl ett. Sen åker jag eventuellt ut till elin och hanna på eftermiddagen och hälsar på.

Hörde på tv att det skulle bli skitväder fredag oh lördag...trist!

Nu blir det scones och sen lite kladdkaka, MUMS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0