Då har helgen snart passerat

Och jag har haft en bra och rolig helg.
Fredag blev det en permanent i boden, håret blev inte riktigt som jag tänkt mig men fint ändå =) Lockarna blev lite mindre än det jag tänkt mig.
På lördag var jag och lämnade william hos mormor innan jag drog in till stan och fick en sminkning på mak up store, det blev jätte fint och jag var super nöjd.

Väl hemma igen så blandade vi fruktdrinkar och hade mysigt i solen, tältet kom på plats och maten ordnades.
Sen började folket trilla in för en grillfest här hos oss, vi grillade, åt jättegod mat och festen höll igång hela natten lång med en massa kubbspel, dans, sång och surr =)

Jag känner mig idag oförskämt fräsch och pigg trots all alkohol igår.
William var en tröttis och har redan somnat för natten, så nu ska vi mysa framför tv:n och koppla av.
Jag lägger ut lite bilder från partyt snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0