CHOCK

Ställde mig på vågen idag och fick en chock...väger alldeles för mycket =(
Men jag ska kämpa nu, har gjort en stor sallad idag med stekt kycklingfilé, ägg, majs, sallad, tomat, gurka, vitlök och lite mer kryddor, så nu har jag mat imorgon också. Den blev riktigt god.
Idag har vi för övrigt varit hos maria och lars flera timmar och surrat skit och henrik och lars har pysslat lite i garaget (som vanligt).
Min fot är inte riktigt helt bra än, men är på bättringsvägen, fick ju så ont av skorna jag har tränat i. Men nu har jag fått ett par skor av amanda iaf som jag ska prova. Har iaf varit duktig och gjot "hemmaträning" henrik har hjälpt mig och puttat mina ben osv. Känns riktigt bra när man tränar hemma lite grann.

Nu är jag bara hemma med william, henrik drog iväg med per som skulle kolla på en bil.
Hanna skulle komma förbi och hälsa på om en stund, det blir roligt med lite sällskap =)

Imorgon måste vi hämta spån =( Längtar inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0