Vår i luften

Och det är så härligt. Igår hade vi en heldag hos maria och lars. På förmiddagen var vi ute och hade mysigt i solen med korvgrillning, kaffe och choklad. Och sen blev vi kvar och åt middag där också, det blev grillad kyckling med pommes, riktigt mumsigt =)

Idag har jag varit in till stan med maria och köpt present till lillasyster Beata som fyller år idag och till jocke som fyller år på lördag. Jag fyndade också en ny mössa och ett par strumpbyxor till william från HM.
Sen träffade vi hanna och åt lunch med henne på åhlens.
Nu kommer henrik snart hem så då ska jag dra på mig ridkläderna och rida en sväng i det vackra vädret.
Sen ska vi och fika hos bettan kl fem.

Kommentarer
Postat av: johanna

Mycket mat & fika :)

2009-03-19 @ 10:16:14
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0