Våffeldagen

Idag ska det ätas våfflor till lunch. William vaknade 05.15 idag, liiite väl tidigt tycker jag. Men han drack sin välling själv och sen satt han i sängen ett bra tag och lekte för sig själv, så jag fick dra mig lite innan vi gick ner.
Maria sov vidare en liten stund och kom ner vid halv åtta tiden. Då åt vi frukost och efter lite lek ville william sova. Så nu sover han ute i vagnen och jag och maria ska ta igen oss lite i soffan.
Både jag och maria har blivit lite förkylda, får hoppas att william slipper.
Har pratat med henrik på mogonen och dom har det bara bra, dom hade vaknat till liv och skulle äta frukost, sen sätter dom väl sig på skotrarna och drar iväg. Det är riktigt fint väder idag förutom den dumma blåsten, känns så mycket kallare när det blåser hela tiden, men en liten stund går vi nog ut idag också iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0