Torsdag

Och imorgon är det fredag och tjejfest. Längtar rätt mycket nu, det ska faktiskt bli jätte roligt. Jag köpte mig ett par nya glansiga leggings på gina idag, så nu måste jag bara komma på vad jag ska ha till dom imorgon.

Idag var alltså jag och maria in till stan en sväng på förmiddagen, sen åkte vi hem till maria och var ute och maria skottade snö som en galning =) tanken var att jag skulle hjälpa henne men william var så tjurig på att somna så jag hann inte. Sen när william äntligen somnat så gick vi in och drack kaffe och häggan kikade in en sväng.
Henrik och lars höll på i garaget med lars nya skotermatta.

Nu har vi nyss ätit, det blev spagetti och köttfärssås...william grisade som en galning men det var inte abbe ledsen för som är här och hälsar på. Sen fick lilla grisungen bada i diskhon, det tycker han är riktigt roligt.
Snart ska jag gå ut till stallet och mocka innan jag och johanna ska ta en ridtur tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0