Ny vecka

Nu har helgen passerat och den har varit riktigt trevlig. I lördags så var jag ju på släktfesten i sangis, det var så jäkla roligt att träffa alla och framförallt alla kusiner.
Söndagen tillbringade jag och bettan i lappträsk, för jag vågade ju inte köra hem mot luleå allt för tidigt. När vi kommit till luleå en så hämtade jag william med en gång och skyndade hem till björsbyn där henrik väntade på oss med öppna armar. William blev helt överlycklig när han såg pappsen och han pussades massor =)
Sen sov han sååå bra hela natten precis som vanligt när pappa är hemma.

Jag är grymt träningssugen men måste nog hoppa över det någon dag för att jag har åkt på lite förkylning, lite halsont, snuva osv. Men jag försöker preppa mig med en massa kan jang och så hoppas jag att jag blir frisk snart.

Imorgon ska jag rida med maria på morgonen och sen kanske jag hänger med henne in till stan en sväng och fikar.
Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling i soffan.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas det gick bra att rida:)

2009-03-31 @ 13:16:43
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0