Måste ta tag i mig själv

Nu har jag varit lat med träningen, har knappt rört mig dom två senaste veckorna...känns det som iaf. Men ikväll var jag och anna iaf på body step och det kändes riktigt bra, förutom att jag tyckte att själva passet var tråkigt denna gång. Nästa gång är jag sugen på att gå på body balance, det är ju länge sen nu.

Igår var jag hos maria några tmmar på kvällen, det var skönt att komma iväg hemifrån en stund och bara slappa, vi kollade på en massa gamla foton på datorn och drack en massa kaffe också (som vanligt)  =)

William var jätte trött ikväll och somnade redan vid kl sex, och jag måste ju också få skryta på honom...för vet ni vad...Förra natten sov han utan att vakna en enda gång. Sååå jäkla skönt att slippa göra välling mitt i natten, hoppas nu att det håller i sig.

Nu har jag och henrik just kommit ut ur duschen och ska mysa lite framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: johanna

Skönt med barn som sussar hela natten :)

Skulle vi släpa fram nå bommar imorgon? På eftermiddagen kanske?

2009-03-12 @ 13:15:51
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0