Helgen

Har varit jätte bra. I lördags tog jag en liten ridtur på morgonen och henrik drog william i pulkan. Sen på förmiddagen tog jag skotern och åkte till maria, vi satt ute i solen och drack kaffe och hade mysigt. Anna, martin och emina kom också förbi en sväng. Henrik, william och johan kom också efter några ärenden.
Sen drog vi till ocke och josse och gratulerade jocke på födelsedagen.

William fick stanna kvar med margareta och sen åka hem till henne för att sova över. Jag och henrik åkte hem och to med kläder och mat och åkte sne till lars och maria för lite bastubad och grillning.
Där blev vi kvar till sent in på natten, bettan kom också dit och roade sig med oss, det var jätte roligt =)

Söndagen blev lugn och skön, jag tog en ridtur på kvällen med johanna men i övrigt så satt vi mest i soffan.

Nu har vi precis ätit frukost och innan det så har jag varit och tränat, det är riktigt skönt att göra bort träningen¨på morgonen.
Om en stund går vi nog ut hela familjen, i det vackra vädret.

Kommentarer
Postat av: Anna

nu tycker jag det börjar vara långt mellan gångerna du bloggar gumman...suck...

behöver ju lite underhållning här på jobbet=P

2009-03-24 @ 10:28:25
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0