Fullspäckad dag

Började morgonen med att hämta en massa äpplen till hästarna. Sen fick vi besök av therese, maja, jenny och havanna, det var riktigt kul att träffa dom, det blir ju inte allt för ofta.

Efter att dom farit så la jag william i vagnen så han fick sova och under tiden passade jag på att städa här i huset, skönt att få lite helgfint =)

När det var färdigt och william vaknat så drog vi till kvantum och handlade lite, sen släppte henik av mig hos maria så jag fick mig lite kaffe och surr i lugn och ro. När vi pratat av oss lite så tog vi en promenad hem till oss och käkade lite tacos, det var svingott.
När magarna var mättade så fick william sig ett bad, välling och sömn.
Då kunde jag och maria äntligen slänga oss i soffan och glo på tv och käka lite onyttigheter.
Nu har maria just åkt hem och jag ska sätta mig och se ett inspelat avsnitt av desperate housewifes =) margareta är så snäll och spelar in det jag och henrik inte hinner med att se =)

Imorgon hoppas jag på fint väder så kanske jag och maria kan ta en skotertur och så ska jag även förska hinna rida min underbara polle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0