Fredag

Idag har william vaknat kl fem IGEN! Suck...nu får pappsen komma hem igen så kanske william sover som han ska igen. Jag tror att han saknar sig pappa massor, och det gör jag också.
Idag ska vi handla lite åt mamma som har gjort sig illa i benet och inte har så bra rörelseförmåga för tillfället.
Beata har sovit här i natt igen, det är så mysigt med sällskap.
Sen ska hästarna skos om kl 14.00 så då ska jag vara i stallet och beata ska vara med william.
Efter det vette tusan vad som händer, eventuellt blir det middag med anna, emina och maria men inget är bestämt ännu, maria har ju tyvärr blivit väldigt förkyld så vi får väl se om hon hunnit tillfriskna något.

Imorgon ska jag på fest i sangis, min farbror hugo, min farmor och min fasters man har fyllt/fyller år och ska ha gemensam fest. Det ska bli riktigt roligt att få träffa alla kusiner.
William ska vara hos farmor margareta och sova över från lördag till söndag.

Sen kommer ju henrik hem på söndag och jag längtar som tusan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0