Fjällresa

Nu är det dags för grabbarnas fjällresa. Idag drar dom iväg till kittelfjäll för sin årliga skoterresa, dom är typ 20-30 pers uppdelade i tre stugor. Roligt kommer dom garanterat att ha och medans dom är borta så ska jag passa på att mysa riktigt mycket med maria och anna. Iaf jag och maria kommer hinna umgås en hel del. Vi ska börja redan idag med middag tillsammans och sen sover maria över här.
Ska faktiskt bli skönt att vara lite ifrån henrik, fast såklart kommer vi ändå att sakna honom =)
Jag har bakat två plåtar med mockarutor här på morgonen som dom ska ha med sig till fjällen, heikki har beställt...han ska äta mockarutor och fil till frukost varje dag =)...vilken blandning.
Nu ska jag och william passa på att kramas lite med pappsen innan han åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0