Då var den helgen förbi

Men det har varit en bra helg
I fredags hade vi en myskväll bara familjen. Henrik och jag var dock väldigt trötta så det blev en tidig kväll.
Lördagen bestod ju av skoteruppkörning som var löjligt lätt, både jag och maria klarade det hur lätt som helst, skönt det iaf =)
Sen åkte jag förbi åhlens på vägen hem och köpte mina gardiner som jag hittat där, det är ett par svarta enkla gardiner med öljetter, ska ha dom i matrummet.
Sen sprang jag även in på kvantum en snabbis och handlade lite kräftstjärtar, dill och bröd, som jag och maria skulle ha till våran middag sen.

Sen väl hemma igen så kom mormor och hämtade william, han fick sova över hos mormor lördag till söndag.
Jag drog iväg till maria och vi klädde på oss, tog skotrarna och åkte ut på en tur, vi körde till anna och martin och hälsade på en snabbis =) Det är sååå jäkla kul att köra skoter och jag vill ha en egen NU...tyvärr har vi nog inte ekonomi för det denna vinter =( Så jag får vänta och låna henriks tills vi har råd.
Åter till maria så slog vi på bastun och medans den blev varm så åt vi våra goda mackor med kräftstjärtar och en massa annat gott tillbehör.
Sen tod vi en bastu och myste i relaxen tills henrik och lars kom hem från bodens skotertävlingar och ville ha bastun. Dom blev kvar i bastun typ tre timmar så under den tiden hann anna komma och vi drack vin och surrade en massa så klart.
Det var en trevligt kväll som vi avslutade vid två tiden då vi gick hem i kylan.

Söndag var vi och körde skoter och sen åt vi födelsedagsmiddag hos mamma för lovisa, det var jätte gott.

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som en härlig helg, och visst är det kul att köra skoter :)

2009-03-04 @ 09:51:06
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0