Spackla, måla och tapetsera

Har satt lite fart i williams rum nu och det är mycket att göra men roligt att snart ha ett eget rum till honom.
Jag och beata har idag slipat spackel och ska måla dörrar och lister ikväll, beata ska sova över och henrik ska fara och jobba ikväll =)

Jag har börjat med allevo nu och har gått ner nästan två kilo sen i måndags, det känns riktigt bra =) Hoppas bara att det fortsätter att ticka nedåt.

Imorgon är det midsommar och vi ska åka till brändön på dagen och mysa där, om nu vädret är någorlunda bra.
Sen ska vi bara vara hemma och grilla och mysa på kvällen, vi vill mysa med våran william så det blir ingen fest eller liknande, bara vi tre som det ser ut nu. Blir att grilla något gott kött och kanske dricka en öl till maten.

Ikväll ska jag och beata måla lite och sen baka baguetter till imorgon...synd att man inte får smaka på dom själv...men jag ska hålla mig, det blir en köttbit och grönsaker för min del.

Nä nu ska jag busa lite med william och beata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0