Mycket att stå i

Det är mycket förberedning inför bal och studenten. Och PÅ det har ju lilla amanda varit sjuk, men nu har hon äntligen fått komma hem från sjukhuset och mår mycket bättre.
Igår gick lovisa på bal och hon var sååå söt i sin fina klänning och håruppsättning.
På fredag väntar studenten, då blir det en fullspäckad dag med lovisa i täten, vi ska ha studentbjudning efter att hon gått ut, det blir en buffe med en massa god mat och dryck =)
Idag har jag flängt runt lite, varit och köpt hästmat, hämtat ut förstoringen på en liten lovisa och sen efter att jag kommit hem blev det bullbak.
Johan åt middag med oss och sen var vi ute ett bra tag och busade med william och vattnade landet.
Nu har jag kommit in och lagt en något tjurig william i sängen. Henrik och johan drog iväg till bergnäset och skulle umgås med grabbarna.
Jag ska snart slänga mig i soffan se på tv och bara koppla av.

Imorgon blir det stan en sväng med mia tror jag. Jag måste köpa några saker till lovisa och en ny mascara till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0