Bloggtorka

Har inte någon större lust att blogga, men kanske kommer igång snart igen =)
Idag har jag varit och hämtat bettan som ska sova över hos oss ikväll och vara med william imorgon när jag hopptränar för robrt johansson, henrik är nämligen i pite då och kollar på bilar.

Amanda ligger på sjukhset, hon har fått någon skum sjukdom och har så ont i halsen så hon inte kan äta eller dricka, så hon måste få dropp, jag hoppas att hon blir frisk snart.

Jag längtar iaf tll imorgon då jag och dibbe ska hoppa, jag håller tummarna för bra väder så att det inte blir inställt.
Nu ska jag vara lite social med bettan.

P.s. Johanna det kommer bilder från tävlingen så småningom, dom är på amandas kamera. D.s.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men lilla amanda, du får krama henne från mig. Hoppas det går bra över hindrena... tänk på att det är sommar nu och då vill man inte vara gipsad ;)

2009-06-05 @ 20:41:32
Postat av: johanna

Tyckte det gick bra att hoppa :P

Hoppas Amanda börja bli bättre!

2009-06-07 @ 09:38:42
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0