Några dagar

Har gått och i veckan har william sovit hos farmor två nätter, nu har han sovit hemma natten som varit och idag ska han till mormor och sova över.
Skönt tycker jag som har varit helt slutkörd. Har varit så otroligt skönt att kunna ta sovmorgon.

Har även passat på att umgås med mia och gänget vilket har varit riktigt roligt.
I förrgår bakade jag en rabarber paj som jag, mia, hanna och jenny åkte ut med till heikki, där var även johan och pär som fick smaska på paj med glass =) Själv stod jag över och drack två koppar kaffe istället =)

igår åkte bamba till himlen med sina dåliga ben och på kvällen kom festis som nu gör dibbe sällkap, det har gått jätte bra att släppa ihop dom och festis ligger redan i hagen och myser. Dom har fått gå ute i natt och det verkar som att det gått alldeles utmärkt. Dibbe kan ju vara lite kinkig och brukar vilja kommin på kvällen, men han såg nöjd ut nu på morgonen då jag och william gav dom mat.

Snart tänkte jag slänga ihop en bulldeg, det börjar snart ta slut i frysen. Men lägger upp lite bilder först =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Baka lite bullar till mig också! =)

2009-07-10 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0