Torsdag och snart helg

Och det ska bli skönt med helg och roligt framförallt, för då ska jag ju hoppträna på lördag =)

Idag mår william mycket bättre och har haft ganska god aptit. Jag började förmiddagen med att städa hela huset typ. Det var så dammigt och en och annan groggfläck låg kvar sen tjejfesten, så det var välbehövt.
Nu ska vi snart hänga upp vårat nya badrumsskåp, skönt ska det bli att slippa ha alla saker på golvet.

Efter det kanske jag tar en sväng förbi syrran om jag hinner, ska även göra hemmagjorda köttbullar och rida en ridlektion kl sju =) Och så skulle jag vilja hinna baka choklad-kockosrutor också. Bakade morotskaka i förrgår för första gången, den blev god =)

Jag älskar verkligen att baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0