Söndag

Söndagar brukar vara  så tråkiga för då är det ju måndag nästa dag och då börjar henrik jobba...men inte denna gång. Nu blir han ju hemma några veckor iaf som det ser ut.

William vaknade strax efter kl sex i morse och föräldrarna vare inte pigga, men vi gick ner och åt frukost och sen fick william leka medans jag ohenrk vilade på soffan.
Vid nio tiden blev william lite trött så då sövde vi honom ute i vagnen och sen gick vi upp och vilade oss vi också, det var riktigt skönt.

Nu är farmor margareta och faster sara på besök och leker med william, henrik håller på med alla golvvärme prylar och jag hoppas han får igång det snart, vore så skönt med bra värme i köket.

Therese, robert och maja skulle eventuellt  och komma förbi en sväng vid två tiden, det ska bli riktigt roligt att träffa dom och se hur stor maja har blivit.

På fredag blir det tjejfest hemma hos oss och det ska bli jätte roligt, jag lääängtar. Vi ska äta mat tillsammans och dricka gott sen blir det krogen och dansa =) Henrik ska till martin och bada bastu och sen ska han skjuta oss till stan min snälling.

Nu ska jag vara social här ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad du bloggar!!i love it!! hihi=)

2009-01-18 @ 20:55:02
Postat av: Anna

det var jag som skrev...glömde säga det=)

2009-01-18 @ 20:55:36
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0