Ordning & reda

Lite mera ordning har vi fått idag, vi har fixat med garderoberna uppe i sovrummet så nu kan vi hänga undan våra kläder..sååå skönt för det började verklign bli BERG med kläder i källaren.
På förmiddagen tog vi en promenad hela familjen, det var jätte skönt. Jag ska försöka börja gå våran halvtimms runda några dagar i veckan iaf, och helst varje dag. Men jag vill inte sätta för höga krav på mig själv för då vet jag att det slutar med ingenting istället.
På måndag har jag, anna och maria dessutom planerat in ett träningspass på stil och det MÅSTE bli av, nu vill jag verkligen börja träna och bli av med mammafläsket, hade varit trevligt att kunna ta på sig en bikini till sommaren utan att skämmas ihjäl.
Igår var farmor margareta och faster sara och hälsade på och busade med william, själv var jag borta nästan hela tiden dom var här, jag var och red min ridlektion som gick helt åt h-vete...dibbe var inte alls medgörlig, han bara stressade upp sig hela tiden =) Idag ska amanda rida och imorgon ska jag ju hoppa för robert, jag hoppas att det går bättre då än igår.
Skönt är iaf nu att jag har träningsvärk typ varje dag, har som gjort något i motionsform nu nästan varje dag ca en vecka tillbaka i tiden iaf =)
Ska försöka fortsätta i dom banorna.
Nu ska jag busa lite med mitt lilla busfrö, lägger upp några bilder sen.

Kommentarer
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?

Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Ha det gött i alla fall.

2009-02-03 @ 08:03:05
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0