Mysig lördag

Idag började jag dagen med att ta en promenad till maria. william somnade i vagnen på vägen dit och sov ett bra tag så vi fick dricka kaffe och surra ifred länge, jätte mysigt =)

Efter ett tag vaknade henrik till liv och kom med bilen och hämtade oss, vi åkte ut till kallax till heikki och därifrån körde henrik och heikki med skotrarna till crossbanan i måttsund medans jag och william tog bilen.
Väl framme fick william åka lite pulka och sen lite vagn när vi kollade när dom körde på banan.

Efter den aktiviteten åkte vi till stan för att handla och plockade upp beata och markus som följde med hem tll oss och åt tacos, det var jätte gott. Sen bakade jag ett lass med bullar också som vi smaskade på.

Nu myser vi bara framför tv:n och tar igen oss. Henrik ska skjutsa hem beata och markus om en stund och sen ska jag och henrik fortsätta kvällen tillsammans i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0