Magsjuka

William blev dålig igår då jag åkte från mamma. Han kräktes i bilen på väg hem och nu förstår jag vad anna menade när hon sa: Jag fattar inte hur en sån liten människa kan spy så mycket! Det kom helt kolosalt mycket från den lilla lilla människan. Stackarn!
Väl hemma så fick han bada och sen gå och lägga sig och efter lite välling så kräktes han ner hela sängen, efter byte av sängkläder så somnade han iaf men har vaknat med jämna mllanrum hela natten och kräkts. Så med andra ord var det två väldigt trötta föräldrar som steg upp med william på morgonen, vi gick och vilade bägge två när william vilade i vagnen ute vid nio tiden, sen när han vaknade så fick jag ligga kvar och sova ett tag till medans henrik tog hand om william och det var helt underbart.
Tur som är så har han inte kräkts något mer under dagen men ätit väldigt dåligt. Så vi hoppas nu på en kräkfri natt med bra sömn så kanske våran prins är lite piggare imorgon.
I övrigt så har jag iaf hunnit med en promenad med maria idag det var riktigt välgörande. Hoppas vi gör om det ganska snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0