Lek & Bus

Idag har anna och emina varit hos oss och busat hela dagen, det är så skönt när william och emina kan roa varandra lite grann.

Jag misstänker att william kanske kommer att börja gå snart, han ser ju hur emina gör och är ganska stadig.
Men man vet aldrig..det kan ta tid.
Vilken vilde han kommer bli när han börjar gå, han är ju redan nog busig och snabb nu när han kryper. Vi kommer minst sagt få fullt upp =)

Henrik åkte ut till heikki i kallax efter maten, han skulle skruva lite i skotern i heikkis varma garage, jag och william åkte iväg för att köpa jäst till bullbak, men fann ingen jäst då vi åkte till shell men däremot slirade vi fast med jonna som jobbade extra ikväll, det var trevligt att se henne..var ett bra tag sen sist.

Imorgon blir det en tur till växtriket med boman jag måste hitta några nya krukor. 
Nu ska jag bara lata mig lite tills henrik kommer hem, hoppas att han kommer snart =)

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul när han börjar gå :P

2009-01-16 @ 09:13:56
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0