Länge sedan

Jag skrev nu... Men har inte alls varit sugen på att blogga.
Nu har jag fått lite motivation och det känns lite roligare.
Kan berätta att det hänt en hel del i huset sen sist jag skrev. Köket har vi fått ganska bra ordning i men alla skåpluckor är inte på plats ännu.
Har iaf fått upp skåpen så man har lite förvaring för allt som tillhör köket.
Vardagsrummet och matsalen är i stort sett klara förutom att man vill fixa till med lite mera tavlor, prydnadssaker osv.
Känns så skönt att få bo i huset nu då jag var spyless på att bo i gårdshuset.
Nu är äver gårdshuset uthyrt och det känns väldigt bra etersom att henrik blir arbetslös nu på fredag. Mest troligt så lutar det dock åt att han får tillbaka jobbet om ca två månader och det håller vi verkligen tummara för. Det kommer att bli tufft ekonomiskt med en stämpling och en föräldrapenning nu när man har hus och allt därikring.

William växer precis som han ska och börjar bli en stor pojke nu. Det är så roligt att se alla framsteg som han gör varje dag.
Igår skickade  jag iväg en massa bilder på framkallning så nu ska jag snart ta tag i alla fotoallbum igen. Det är länge sedan man hunnit fixa i dom.
Är ju så roligt att ha kvar och kunna gå tillbaka och kolla hur allt var. Och speciellt se hur liten lilla william var och hur mycket han växer.
Idag vette tusan vad vi ska hitta på, det är -22 grader ute och jag är inte alls sugen på att gå ut iaf. Men nånting vore kul att hitta på, kanske åker iväg sen och hälsar på någon iaf.
Nu ska jag busa lite med william. Lägger ut några bilder sen också =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen!! som jag har längtat att du ska börja blogga igen gumman!=)

tack för idag! det var en mysig dag! kramar

2009-01-15 @ 18:09:15
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0