Hoppning

Igår kväll red jag över till stall balans och red en lektion. Det blev hoppning på schemat och det var grymt roligt, jag kände att jag kom tillbaka i mitt gamla jag och måste nu hädanefter hoppa mycket mer.
Idag på morgonen kom maria hit vid nio och vi gjorde iordning hästarna och tod sedan en tur. Det var jätte mysigt, var ute i drygt en timme.
Efter det gick vi in och åt lite lunch, blev kyckling med tillbehör.
Nu är henrik inne i stan och gör några ärenden och jag och william myser på här hemma.
William tog nyss ett steg alldeles själv, han gick från vardagsrumsbordet till mig i soffan men han var nog dock inte medveten om det själv för han är en liten fegis =)
Nu tror jag att jag ska klä på william och mig själv och gå ut med pulkan en sväng.

Kommentarer
Postat av: johanna

Men vad duktig du e som rider iväg och hoppar och allt :P Gick det bra?

2009-01-21 @ 19:29:12
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0