Härlig dag

det har varit en bra dag idag. På förmiddagen var jag och wlliam och hälsade på anna och emina och det var så klart lika trevligt som det alltid är =)
Sen när vi kom hem så tog william några steg igen, han är så duktig våran unge och jag blir så stolt, och han blir nog lite stolt över sig själv också, han ser så häpen ut när han går några steg och tycker att det är riktigt spännnde.
Han har gått fyra eller em steg som mest så snart kanske han knallar omkring för fullt.

Jag och maria har också varit duktiga idag vi har varit på badhuset och simmat, blev nog ca tjugo längder iaf och jag var helt slut i hela kroppen efter det, vi ska försöka ta oss iväg på en till "simtur" någon fler dag i veckan. Man känner sig så fräsch när man har tränat lite, underbar känsla.

Nu har vi just ätit middag här hemma och väntar på att mamma ska komma förbi en sväng, efter det ska jag ta och baka lite bröd, henrik har beställt hönökaka, har aldrig ätit hembakad hönökaka så det ska bli spännande.

Jag lägger ut några bilder från festen om en stund, ska bara ladda in dom i datorn först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0