Glömska

Jag, anna och maria har inte världens bästa minne... vi skulle in till stan idag för att kolla lite kläder och göra bort mathandlingen till festen...kläder fick vi med oss hem meeen...maten fick vi inte med oss =)
Vi gör ett nytt försök imorgon med bara mat på planeringen, förutom bolaget =)
Jag längtar massor nu, vill att det ska bli fredag. William ska sova över hos farmor och henrik ska iväg till martin och basta.

Idag handlade jag iaf nya ljus till vardagsrummet, strumpbyxor till william och en kofta till mig själv =)
Har lånat ett par skor och ett par jeans av anna som jag ska ha på fredag med ett vitt linne och min nya kofta till.

Henrik har varit och kört skoter från kallax och hem och hade med sig CV och heikki som kom in och fikade.

Den 31 januari kommer hopptränaren robert till stall balans och då ska jag och dibbe vara med, det ska bli skiiitkul.
Måste bara hinna hoppa minst en gång innan det =)

Nu ska jag slänga mig på soffan ett tag och sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0