Fredag imorgon =)

Jag längtar som en galning till imorgon, det ka bli så himla roligt med tjejfest, jag hoppas verkligen att det blir en lyckad kväll.
Jag och anna har varit och handlat maten till imorgon och vari en sväng på bolaget.
Det var skönt att åka iväg barnfri en liten stund.
Nu har jag just städat lite här hemma och henrik håller på att sätta upp nå nya grejer i duschen, ska ta mig en varm dusch sen då jag misstänker att jag åkt på en lättare variant av mjölkstockning...skumt tycker jag eftersom att det är flera veckor sedan jag slutade amma, men men som den mjölkkossa man är så finns det mjölk kvar =( suck...
Jag och william var hos anna tidigare idag och jag hade med mig amandas systemkamera så vi försöka ta lite bilderpå barnen..lättare sagt än gjort at arrangera ett fint kort på william och emina. Dom sitter kanske stilla i en tredjedels sekund =) men men vi får väl välja ut dom bästa sen =)
Nu ska jag hjälpa henrik lite och sen duschen och sängen. Imorgon startar jag dagen med en ridtur och sen fixa lite innan gästerna kommer =)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nej fy f**n för mjölkstockning! Jag hade det 2 ggr när jag ammade Dennis och den ena gången trodde jag helt seriöst att jag skulle dö. Hög feber och så jäkla ont!! Huvva. Det önskar jag nog inte ens min värsta fiende!

2009-01-23 @ 08:52:59
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: boman

Ikväll rockar vi gumman!!! yeaaaay

2009-01-23 @ 12:12:01
URL: http://bomansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0