Träningsfreak ...

... Eller riktigt såå bra är det kanske inte =) hehe, men det var en hurtig dag igår. Jag började dagen med en rask halvtimmes promenad här hemma i byn.
Efter det var jag, henrik och william och gjorde några ärenden, köpte kattmat osv.
Sen fick henrik släppa av oss i rutvik hos anna och emina där vi blev bjudna på jätte god lunch. Sen blev det ju så klart en massa bus också. Och efter det tog vi en promenad på ca 40 min.
Kändes jätte bra efter det =)
När vi sedan varit hemma igen ett tag och ätit middag och tagit hand om djuren så kom anna och hämtade upp mig för lite träning på stil =) vårat första pass där nu och det kändes sååå bra, vi gick på bodybalans som var riktigt tugnt men samtdigt avslappnane, det blir nog ett pass till med bodybalans på onsdag =) jag längtar till dess.
Nu blir det frukost och sen en promenad i kylan tror jag. ska se om jag får med mig henrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0