Torsdag

Idag har vi haft en mysig dag tillsammas med våra kära vänner anna och emina. William och emina har busat som vanligt och jag och anna surrat och surrat =) blev bjuden på goo lunch där som vanligt, anna skämmer bort mig =)
Var en skön dag.
Efter besöket där åkte vi hem och jag longerade dibbe på ridbanan en liten stund, det gick bra men han tyckte att det var riktigt jobbigt med inspänningstygel.
Sen rusade jag in och bytte om till träningskläder och så kom anna och hämtade mig, vi körde lite egen träning idag på lite maskiner och sånt. Det kändes riktigt bra. På lördag är nästa träningsdag och då ska vi gå på body step igen, hoppas att man hänger med lite bättre då =)
William sov bara en gång idag på förmiddgen så lillkillen var helt slutkörd efter den sena middagen. Då blev det lite välling och sen somnade han bums!
Henrik har åkt till heikki en sväng nu för att hämta nå nya skidor till skotern så han kommer väl förhoppningsvis hem innan jag somnar =) Jag skulle kunna somna här och nu känns det som, jag är en riktig trötter om kvällarna.
Nu ska jag nog se lite på tv.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0