Svetten rann

Kan jag lova...när jag, anna och maria tränade body step idag, det var riktigt tungt, men framförallt svårt att hänga med.
Men det gick väl hyffsat iaf =)
Hittade mig tre tavlor på ÖB idag iaf, rikigt fina. Jag tänkte ha dom i matrummet, nu måste jag bara ha ett par fina gardiner också. Och INTE panelgardiner för jag är så sjukt less på såna.

Maria var snäll och kom hit strax innan kl två idag och var med william medans jag tömkörde dibbe på ridbanan, sen fikade vi, åt middag och åkte till henne för att hämta träningskläder innan anna plockade upp oss.

Nu känner jag mig både slut och fräsch efter träningspasset, ska mysa lite med Henrik.

Lägger kanske upp några bilder på några snyggingar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0