Sluta snöa

Åhh vad jobbigt med snö och blåst...det är inge kul att vara ute då. Har iaf varit ute och fixat i stallet och sen skottade jag hela gården, det tog typ en timme och jag var helt blöt i svett när jag var klar.
Blev alltså ingen morgonpromenad idag och det känns inte helt bra, men det kanske blir en i kväll om vädret lugnar sig lite.
Nu har vi nyss varit iväg och handlat badbyxor och en simring till william och lite belysning till köket, för vi ska nog till pite och bada i helgen med anna, martin, emina, maria och lars.
Nu ska vi fixa upp belysningen och sen mysa lite tills det är dax att börja med middagen.
Vi har även fått skåpluckorna på plats i köket idag medans william sov, riktigt nice =)

Igår var jag och tränade med maria och anna, och i slutet av passet då det var avslappning och man hörde "dunka dunka" musik från andra salen så blev man riktigt sugen på ett pass med mera fart och svett i =) så det får det bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0