Sjukling

Igår hann jag inte med att skriva. Jag fick en sovmorgon till kvart i nio (riktigt skönt) sen när vi duschat och gjort oss iordning så åkte vi in till stan för att köpa lite medicin till våran sjukling och byta hans skor på Din Sko,köpte ju nämligen ett par nya skor till honom men dom var så svåra att få på, så vi bytte till ett par bättre skor för williams fot, det blev ett par väldigt lätta gortexkängor, super fina =)

När vi var klara i stan åkte vi vidare hem till johan och hälsade på, drack kaffe och kollade på skotrar på blocket, jag ska få en egen skoter nästa vinter =)
Efter en stund hos johan så skyndade vi hem och gjorde klart i stallet, skottade lite snö och tiden drog iväg något kolosalt, jag hängde inte alls med, så tio i fem började jag med maten och då blev det lite bråttom för att maria skulle hämta mig halv sex för att fara till skoterkursen, vi håller ju nämligen på att ta skoterkort nu. Vi var på första träffen/lektionen igår och det var faktskt roligt, och positivt överraskade blev vi när vi fick veta att kursen är klar på en vecka =)...skööööönt att slippa hålla på i typ fem veckor som dom flest kurser verkar vara.

JO.. william har ju blivit förkyld..stackarn snörvlar och hostar lite. Mest snorig faktiskt så vi kör hårt med nässpray här =)
Han har ju även kommit på när mamma daltar med honom, han kommer och gnäller lite och sen när jag säger: Oj vad det är synd om william, är du sjuk...osv...då lägger han på en jätte rolig min på ansiktet och ser såååååå ynklig ut (tror han) =) hihihi

Jag lägger upp några bilder också..det var ett tag sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0