Önskelista

Hej jag tänkte att jag skriver williams önkelista här på bloggen så kan ni som vill ge något till ettåringen kanske få något tips =)

Önskelista

Kläder:
Strumpbyxor. Byxor. Tröjor. Body´s. Annat också välkommet, alltid roligt med nya kläder =) Allt i storlek 80.

Leksaker: Enkla pussel. Duplo. Kulram. Leksaksskoter. 

Övrigt:
Cykelsadel (så jag kan åka bakom mamma & pappa), gärna en som går att luta lite bakåt i fall jag somnar.
              Treljuling (så jag kan cykla själv) eller är jag för liten för att cykla?

Jag kanske uppdaterar listan om jag kommer på något mera så ni får väl hålla utkik här på bloggen =)
Och spara gärna kvitton på sakerna ni köper så kan vi byta om det blir dubletter av något.


Idag har jag för övrigt varit och simmat med maria en sväng...synd bara att det var så jäkla fullt med folk i bassängen så vi ides inte simma så jätte länge. Men det var skönt ändå. Tog oss en kopp kaffe där sen, Gott kaffe!
Henrik drog iväg och skulle köra skoter så farmor margareta har varit här och busat med william, GULD VÄRT!
Nu kommer snart emina hit, det ska bli så roligt. Tror att vi gör spagetti och köttfärsås till middag, det brukar william och emina tycka om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0