Ny katt

Nu ska jag snart fara och hämta den nya katten, hoppas bara att den går ihop med den vi har.
Jag ska möta kvinnan som har den i ersnäs.

Idag har vi varit ute på en skoter tur och åkt förbi och kollat om lars var hemma men han var och körde skoter på annat håll.
Efter det så var vi ute på gården ett tag och drog william i pulkan och tittade på hästarna en stund.
Sen blev det matplanering och en handling på willys, det är verkligen mycket billigare att handla där om man jämnför med tex kvantum.

Nu ska jag slappa i soffan ett tag innan jag ska dra iväg för att hämta kissen.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman! hoppas ni klarat er från feber och förkylning trots att vi sågs igår!!

läste lite om bodystep och det lät som att det kan vara ganska skoj!



BODYSTEP är rolig och effektiv träning på stepbräda. Din kondition och styrka tränas i 10 olika låtar och du kommer garanterat bli svettig! Musik och koreografi byts var 3.e månad för variation och träningseffekt.

BODYSTEP är ett förkoreograferat program från Les Mills International, Nya Zeeland



vad sägs? ska i testa det på onsdag eller ska vi ge oss på body balance igen? kanske body balance och sen en tur på stepmaskinen?



kramar!!

2009-02-03 @ 15:50:23
URL: http://allaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0