Nu får det sluta snöa

För nu är jag less på att skotta gården. Jag och henrik kom just in efter att ha skottat hela gården och nattat hästarna, det var riktigt mycket snö men jag är glad över att det varit så kallt så det inte var tung blöt snö.

Tidigare idag var vi hemma och tog det mest lugnt sen åkte vi iväg till team sportia och handlade lite kläder för våra presentkort, jag fick mig en ny tränings-bh som jag verkligen behövde.
Sen åkte vi vidare till margareta för lite middag, det var jätte gott och det är så skönt att slippa laga mat ibland =)

Imorgon är det träning på schemat, ska bli skitkul =) Tror att vi ska prova på lite afro.
Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med min henrik. kanske dricka en kopp te också =) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0