Mysig men tråkig dag

På morgonen kom maria hit och drack kaffe och surrade, sen framåt tolv tiden kom även anna och emina hit och hälsade på, vi åt lunch tillsammans här och william och emina fick leka.
Det var alltså det mysiga med dagen.

När tjejerna hade farit gick jag och william ut till stallet och gjorde klart med mockning och mat, sen tog vi in dibbe och gjorde honom klar för ett ridpass, under tiden duschade henrik som hade varit och kört skoter med johan, när han var färdig och kom ut och tog william så for jag och red, konstaterade sen ganska snabbt på ridbanan att dibbe fortfarande är halt....suck...jag bli så less. Det som var bra var iaf att benka var på stall balans och kunde fixa en tid åt mig hos veterinär henrik imorgon på wallöfs...skönt att slippa åka iväg helt långt för en veterinärkoll. Så imorgon halv tolv ska jag och dibbe knalla över till wallöfs och få honom undersökt, jag hoppas att det inte är något allvarligt.
Systeryster ska komma och vara med william under tiden då henrik är på arbetsförmedlingen just då.

Det bev maxmat till middag idag. Det var grymt gott =) Nu ska jag mysa med william innan han ska sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0