Magsjuka

Vi måste ha mest otur i världen med magsjuka =( i slutet på november hade vi en regäl släng av magsjuka och nu fick vi det igen, det började med william som jag berättade tidigare och sen blev henrik sjuk och sen jag...om jag nu räknas för att jag har inte behövt kräkas något, bara mått jätte illa och haft ont i magen. Jag har sovit mig frisk nu, igår kom mamma och hämtade william och hade honom hela dagen så vi fick vila oss här hemma, man får ändå bara dåligt samvete om han är hemma för att man inte orkar leka osv, och då sov jag mellan halv tolv och halv fyra och i natt har jag sovit som en liten gris, somnade före kl nio i går kväll och har sovit till halv åtta på morgonen, och nu känner jag mig mycket bättre =)

Nu har jag och william varit och släppt ut hästarna nyss och ätit lite frukost,
Henrik har fått lite sovmorgon idag då han inte alls sovit lika mycket som mig i natt. William leker på golvet med en bil och när henrik vaknar så ska jag höra om han vill ta en promenad, annars tar jag en själv för det är ju helt underbart väder idag.

Till min stora besvikelse så blev det ju inte hoppträning igår =( dibbe blev halt i förrgår och jag mådde ju dåligt...fast som henrik sa: Hade bara hästen varit frisk så hade du väl varit med och hängt över staketet och spytt då och då =) så det var kanske lika bra att hästen också var dålig =)

Nu ska jag busa med min lilla älskling, Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0